19 sie 2016

Gdynia Orłowo Klif







133 komentarze :

  1. zdjęcia prześliczne, marzy mi się wypad nad morze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. stunning photos! love your shorts ;)

    The White Ocean

    OdpowiedzUsuń
  3. Karolina19/8/16

    Pięknie tam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia, uwielbiam takie dzikie miejsca :-)

    http://soalicepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiola Nowak19/8/16

    Kocham całe Trójmiasto <3 a zdjęcia przepiękne, takie z morskim klimatem ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciemoszewska19/8/16

    zakochałam się w tych zdjęciach! super klimat, totalnie nie wygląda jak Gdynia : D


    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękny plener do zdjęć :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Alexa Snow20/8/16

    Cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja wolę widoki górskie ale miło popatrzeć i na takie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jagoda20/8/16

    Cudne miejsce ! Zazdroszczę..ja dopiero jade na wakacje za 2 tygodnie ;(
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    https://jagglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Aleksis.Aliss20/8/16

    Piękne zdjęcia, cudo!! <3
    http://aleksisaliss.blogspot.com/
    ♥Odwdzięczam się za każdą obserwacje♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne są te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Such beautiful photos - it looks so calm and dreamy there. Your hair looks gorgeous!


    Gabrielle | A Glass Of Ice x

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia, chętnie bym tam pojechała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. La Veine22/8/16

    Wow, absolutely stunning pictures!
    xx

    LA VEINE

    OdpowiedzUsuń
  16. fantastyczne zdjęcia :)

    Pozdrawiam :)
    ANRU

    OdpowiedzUsuń
  17. Magical scenery and really pretty shots!
    Beautiful post!

    http://fashionradi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowicie tam :)
    Ale masz dłuugie nogi :o

    OdpowiedzUsuń
  19. Inês Silva23/8/16

    thanks for the comment <3
    so cute!

    www.pinkie-love-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Lovely post! Looks amazing!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  21. So many beautiful photos of you looking stylish and pretty xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak tam pięknie:) super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  23. Czarna Kawa24/8/16

    przepięknie! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia, ale masz cudne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. aanna-aanna25/8/16

    Super widoczki :-)

    aanna-aanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia, ja również zachwycam się twoimi włosami :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Niesamowite zdjęcia! ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Monika26/8/16

    Piękne zdjęcia! Szczególnie pierwsze bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Klaudia26/8/16

    cudownie! chętnie sama bym się tam wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ryszawa27/8/16

    Piękne fotografie choć za Gdynią nie przepadam :)
    Pozdrawiam
    ryszawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. wow, jestem zachwycona, cudowna sesja

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej hej !:) Wróciłam ! :) Oooo, widzę spacerek moją ulubioną Gdyńską trasą! Często, gdy tam jesteśmy w odwiedzinach u Mamy, dreptamy ze Skweru Kościuszki do Orłowa, a kończymy w Tawernie na piwku Sopockim ;) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  33. PureMorning29/8/16

    Śliczne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  34. ale świetne zdjęcia! i jestem zachwycona Twoimi włosami <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  35. Joanna Wickowska30/8/16

    Uwielbiam te klify, pamiętam jak mój kuzyn zabrał mnie tam po raz pierwszy, zakochałam się w tym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Sylwia30/8/16

    piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ewitka30/8/16

    Super zdjecia, takie jak z prestiżowego magazynu, a wyglad bloga jak profesjonalna str internetowa. Gratuluję!

    dziekuje za odwiedziny u mnie:) Obserwuje!

    p.s. Lubin, (woj.dolnoslaskie), nie Lublin. :)
    Pozdrawiam!
    https://uwiecznij-chwile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. beautyfrommadeline30/8/16

    Ślicznie miejsce i świetne zdjęcia;) A włosy są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Karolina31/8/16

    Na pierwszy rzut oka wygląda jak zdjęcie z tropików

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  40. Angela31/8/16

    Cudowne zdjęcia. Idzie się zakochać ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. julia31/8/16

    jeju zdjęcia są cudne, aż pachną latem. :)
    wyglądasz jak modelka!

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ayuna- Chan31/8/16

    cudowne zdjęcia, wyglądasz przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  43. Paola1/9/16

    Wow, amazing pics!!!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    My Instagram

    OdpowiedzUsuń
  44. K.W Borkowska1/9/16

    Na prawdę śliczne zdjęcia. Podoba mi się to na tle morza, gdzie otoczona jesteś poświatą. ;)
    Widzę też, że nie tylko ty wybrałaś się w to miejsce na sesję?

    xoxo,
    K.

    katey-kateyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. O matko, jak tam pięknie! Obowiązkowo muszę się tam wybrać, aby poszaleć z aparatem :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Lenya1/9/16

    Loving this! You are very pretty, girl.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepięknie tam :) Gdy byłam nad morzem to nie znalazłam tak pięknego klifu przy którym można by było robić zdjęcia.
    Zachwyca mnie kontrast morza i nieba z kolorem drzew.

    OdpowiedzUsuń
  48. Włosy masz przepiękne :) Moja dwulatka ma taki kolor włosów, tylko długość nie ta sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne krajobrazy, morze, plaża.

    OdpowiedzUsuń
  50. Kosmetyko Fanki2/9/16

    Jakie piękne zdjęcia! A jaka piękna ty ! <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Sara Dunaj2/9/16

    Piękne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  52. Czarna Kawa2/9/16

    jakby w ciepłych krajach <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Magdalena G2/9/16

    Też mam stamtąd sesję-ślubną przyjaciółki,a ja byłam świadkiem,ale nie była taka fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  54. jakie piękne zdjęcia! cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  55. wow zazdroszczę, tak dawno nie byłam nad morzem ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  57. LazurkowaSztuka3/9/16

    ale masz piękne włosy, ten kolor <3 Śliczne zdjęcia :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  58. Megly3/9/16

    Tak jest po prostu bajecznie! Koniecznie muszę odwiedzić kiedyś to miejsce :) Wspaniale. Zdjęcia, jakie pokazujesz są niesamowite. Aż szczerze zapragnęłam tam być. Polska ma tyle pięknych terenów.
    Pozdrowionka cieplutkie :) Megly (megly.pl)
    PS: Masz śliczne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  59. Jenovia Dżemson3/9/16

    Ale super! Zazdroszczę, bo ja nigdzie nie wyjechałam, nawet rzadko wychodzę z domu, bo końcówka ciąży i i muszę donosić! Ale przyszłe wakacje należą do mnie! Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  60. Antonella_76943/9/16

    Great post!! :)
    xoxo Antonela

    librodibellezza.blogspot.hr

    OdpowiedzUsuń
  61. Eleine Pereira3/9/16

    Amazing photos dear!

    https://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Pięknie tam. Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  63. Gil Zetbase3/9/16

    Gorgeous pics!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase
    http://gilzetbase.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. bardzo ładne zdjęcia i śliczne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  65. mlodakk5/9/16

    Ale tam ładnie no i jakie masz śliczne włosy

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo ładne zdjęcia, lubię wpadać do Gdyni na plaże, ma niepowtarzalny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Gabi Kwiatkowska5/9/16

    pięknie tam jest, byłam w gdyni ale nie miałam czasu tam jechać niestety..

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Wow so beautiful pictures and place! Gemma x
    www.jacquardflower.uk

    OdpowiedzUsuń
  69. julia5/9/16

    świetne zdjęcia, jakiego aparatu używasz? :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Beautiful photos! :) xx

    www.nevenakrstic.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  71. Przecudne ujęcia! Zawsze marzyłam żeby być w tym miejscu, choć co roku jestem nad morzem to tam jeszcze nie miałam okazji zawitać!

    OdpowiedzUsuń
  72. NIE WIERZE, teraz mam ochotę pojechać nad wodę a nie bardzo mam jak.. genialne zdjęcie i oczywiście zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
  73. Stunning pictures! Love the vibe here :)
    xx Fiona THEDASHINGRIDER.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Tutaj Nikon D5200

    OdpowiedzUsuń
  75. Polka J.B9/9/16

    Piękne widoki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Zuzanna Gołek10/9/16

    Ładne widoki, zupełnie jakby gdzieś za granicą :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Fashionelja10/9/16

    Prześlicznie, zdjęcia cudo <3
    ---------------------------

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. patkaxoxo12317/9/16

    ale ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Polecam, przepiękne miejsce! :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Pięknie jest w Gdyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. agu88sia19/9/16

    piękne zdjęcia! Kocham Morze Bałtyckie <3

    OdpowiedzUsuń
  82. ale cudne zdjęcia...piękne

    OdpowiedzUsuń
  83. Niesamowicie tęsknię za morzem. Miałam nadzieję, że uda mi się w tym roku pojechać chociaż na weekend, ale niestety plany się inaczej poukładały ;<

    OdpowiedzUsuń
  84. Bardzo ładne zdjęcia. Chciałabym taką długość włosów ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  85. Wow, przepiękne widoki i przepiękne zdjęcia! Aż zatęskniło mi się za morzem :P

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  86. Piękne widoki i cudowne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Hm, a gdzie Ty się podziewasz?:-) Dawno nic nie pisałaś, czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Jestem, jestem. Brak czasu, szkoła, prawko, ale zaczynam ferie, więc będę miała trochę wolnego! :D

    OdpowiedzUsuń
  89. super wyglądasz! :) pozdrawiam i zostaję tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Uwielbiam morze, a i Ty na jego tle ślicznie wyglądasz.:)

    OdpowiedzUsuń
  91. Koniecznie odwiedź to miejsce, przepięknie tam jest

    OdpowiedzUsuń
  92. Tam jest przepięknie! :D

    OdpowiedzUsuń
  93. Gratuluję pociechy :D

    OdpowiedzUsuń
  94. Przepiękne miejsce na zdjęcia ślubne :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Wciąż zapuszczam :D

    OdpowiedzUsuń
  96. To konieczne odwiedź następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Haha tak, widać w tle pare młodą :D

    OdpowiedzUsuń
  98. Do modelki to mi daleko, ale dziekuje :D

    OdpowiedzUsuń
  99. Gdynia z całego trójmiasta najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  100. Na pewno jeszcze będzie okazja.

    OdpowiedzUsuń
  101. Faktycznie można odnieść takie wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  102. Uwielbiam to miejsce! :D

    OdpowiedzUsuń
  103. Następnym razem koniecznie zajrzyj!

    OdpowiedzUsuń

Spam leci od razu do kosza