12 wrz 2016

Warsaw









112 komentarzy :

  1. Angela12/9/16

    Warszawska starówka jest cudowna <3
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. I love the details. Very beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne zdjecia :) Kocham Warszawe! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely photos! :) xx

    www.nevenakrstic.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :) Chociaż wole Trójmiasto, bo stolica mnie jakoś przytłacza.

    OdpowiedzUsuń
  6. mlodakk13/9/16

    Byłam kilka razy w Warszawie ale jakoś specjalnie mnie nie wzruszyła

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia, dawno nie byłam w Warszawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja jestem zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Warszawa! Trzeba było powiedzieć, że wpadasz to bym Cię oprowadziła po miejscach, które nie są tak oblegane przez turystów jak Stare Miasto. Ja tak szczerze to nie bardzo lubię to miejsce. Chyba że jest 4 nad ranem i nie ma tam ludzi. W każdym innym przypadku Stare Miasto przeraża mnie mnogością ludzkich kończyn.

    OdpowiedzUsuń
  10. ewitka14/9/16

    bylam, wiele lat temu, najbardziej zachwycila mnie nocą. Zdjecia piękne,masz oko! No i udana stylizacja :)
    https://uwiecznij-chwile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. A właśnie przechodząc z chłopakiem przez Stare Miasto mówiłam, że chciałabym zobaczyć takie mniej znane miejsca w Warszawie i fajne do zdjęć. Ale nawet wtedy aparatu przy sobie nie mieliśmy. Spontaniczny wyjazd, bo mój chłopak mieszka 200km dalej i jako niespodziankę mnie tam zabrał. Warszawa mi się na tyle spodobała, że na pewno wrócę tam jeszcze nie raz :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zuzanna Gołek15/9/16

    Warszawa taka ładna.. Miałam okazję tam być kilka razy :) Świetne zdjęcia!
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezwykłe miejsce i równie niezwykłe zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Natalia Urbaś15/9/16

    Przepiękne zdjęcia . W Warszawie byłam w czerwcu i zachwyciła mnie :D
    Mogłabyś poklikać w reklamy na moim blogu-będę Ci bardzo wdzięczna :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mikijiu15/9/16

    Piękne zdjęcia! ☻

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Сool outfit! Wonderful photos and post!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia przepiękne, coraz to lepsze robią te aparaty w telefonach - przyrzekłabym że to dobry aparat a nie telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anneey17/9/16

    Swietne zdjecia ! ;)
    Rowniez musze sie Wybrac do stolicy w najblizszym czasie ;)
    Pozdrawiam 💋

    OdpowiedzUsuń
  19. kurcze magiczne zdjęcia robić.... bardzo klimatyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku cudne są te zdjęcia :) I świetna stylizacja, torebka wpadła mi w oko :)
    Ja do Warszawy mam 60 km, niby blisko, ale nie wybieram się tam za często :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia, dawno nie byłam w Warszawie :) ale miło wspominam wyjazd :) myślę że każdy powinien chociaż raz tam pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Julia18/9/16

    ojej zdjęcia są cudne! :0 Byłam tylko raz w Warszawie. :)

    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  23. Sabrina Cosmetics18/9/16

    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne zdjęcia,Starówka + fontanna najbardziej mi się podobają :-)

    http://soalicepl.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  25. Paola18/9/16

    I would like to visit this city asap!!!

    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    My Instagram

    OdpowiedzUsuń
  26. Joanna Wickowska18/9/16

    W Warszawie byłam nie raz, zdjęcia naprawdę piękne! Szczególnie zdjęcia robione nocą, cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia, a szczególnie te z fontanną! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ryszawa18/9/16

    Ale fajne zdjęcia. Nigdy nie byłam w Warszawie, ale kiedyś na pewno będę :)
    Pozdrawiam
    ryszawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Inês Silva19/9/16

    thanks for the comment <3
    so pretty!

    www.pinkie-love-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Lenya19/9/16

    Beuatiful pics, would love to visit the place one day.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  31. Lazurkowa Sztuka19/9/16

    Piękne zdjęcia! :) Nigdy nie miałam okazji odwiedzić Warszawy. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Magdalena G19/9/16

    Uwielbiam Warszawę:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Thanks you so much my dear :D You need to visit too :D

    This place seems to be incredible and you look so cool :D Love it :D


    NEW FASHION POST | How To Wear Trench Coats.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Megly19/9/16

    Jak ja dawno nie byłam w stolicy... ;) Aż wstyd! Marzy mi się taki weekendowy wypadzik do Warszawy. Twoje zdjęcia totalnie przeniosły mnie w warszawski świat. Czuję się jakbym tam była. Jak ze "Snu o Warszawie" Niemena ;)
    Pozdrawiam serdecznie! :) Megly (megly.pl)

    PS: Podziwiam gościa siedzącego w powietrzu! :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Eleine Pereira19/9/16

    Amazing photos dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Super zdjęcia, więc zaobserwowałam. Byłam kiedyś w Warszawie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nancy Chan19/9/16

    Thank you for your visit and comment. Warsaw is beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne widoki - w Warszawie jeszcze nie byłam, przejeżdżałam jako dziecko ale kompletnie nic nie pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kosmetyko Fanki19/9/16

    Mieszkam tu ale wstyd się przyznać, że nie mam czasu na zwiedzanie :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Looks like such an amazing place and I love your outfit! Gemma x
    www.jacquardfower.uk

    OdpowiedzUsuń
  41. naczytane.blog.pl19/9/16

    A ja nadal stolicy nie zwiedziłam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. "Znowu dziś w Warszawie wieje wiatr..." ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne zdjęcia udało Ci się zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Czarna Kawa19/9/16

    szkoda,ze mam daleko do stolicy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. świetne widoki tam są!

    OdpowiedzUsuń
  46. Oddałaś cały urok Warszawy :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Julita K20/9/16

    Warszawa ma swój urok, który mnie zachwyca :)

    inothercolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Renia. Renata20/9/16

    Piękne zdjęcia :) byłam w Warszawie, ale bardzo dawno temu.

    OdpowiedzUsuń
  49. Ayuna- Chan20/9/16

    super zdjęcia, jeszcze nigdy nie byłam w Warszawie ale bardzo chciałabym tam pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Polka J.B20/9/16

    "Pan w złocie" genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Basia20/9/16

    Wspaniałe zdjęcia! :)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie przepadam za Warszawą, ale też nigdy nie miałam okazji na spokojnie jej spenetrować :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Sonini 9220/9/16

    Greatt post!! and nice pics.
    XOXO
    Pretty Little Lawyer

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo ładne zdjęcia zrobiłaś :)
    Uwielbiam Warszawę.

    OdpowiedzUsuń
  55. Daj znać jak będziesz wracała:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Nice pictures!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  57. śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  58. DO MI21/9/16

    piekna warszawa :)
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  59. zdjęcia są rewelacyjne, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękne zdjęca zwłaszcza ten widok nocą !

    OdpowiedzUsuń
  61. No heeej :) Fajny wypad! Ahhh, aż mi się włączyły flashbacki z warszawskiej przeszłości :) Dzięki za ten pościk :D Aaaaa, btw - spoko torebka. szukam czegoś w ten deseń i kurde wiecznie żadna mi nie pasuje ;/ Ściskam! <3 draVska.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Beautiful city. I love your whole black look!
    I just followed your blog. Please follow me back. Would love to stay in touch!

    http://fashionradi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. dishdogz22/9/16

    Oj, dawno nie byłam w Warszawie, a Twoje zdjęcia zachęcają, aby to zmienić :)
    /foxydiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Dawno nie byam w Warszawie :) Kochana mogłabyś kliknąć w linki w tym poście : http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/09/nowosci-z-rosegal-i-zaful-torebki.html ? Bardzo mi pomożesz, Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  65. Jagoda22/9/16

    Ja właśnie jutro wybieram się do Warszawy ;) ale nie będe miała zbytnio czasu na zwiedzanie ;(
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Daria22/9/16

    Ładne zdjęcia. Nigdy nie byłam w Warszawie. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Od tygodnia mieszkam w Warszawie i jestem zachwycona tym miejscem :) Twoje zdjęcia jeszcze bardziej przekonują mnie do mieszkania w stolicy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  68. The views from the plane are stunning - such an incredible sight by night! Love your outfit in this post :)

    aglassofice.com
    x

    OdpowiedzUsuń
  69. Rina Doria22/9/16

    Warsaw looks amazing! Love your outfit!

    xoxo
    Rina
    http://www.andshedressed.com

    OdpowiedzUsuń
  70. dawno nie byłam, piękne zdjecia <3

    Pozdrawiam i miłego wieczorku życzę :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  71. www.carrieslifestyle.com23/9/16

    wow amazing pics

    OdpowiedzUsuń
  72. Przepiekne zdjęcia! Tak bardzo wybrałabym się do Warszawy, aczkolwiek póki co nie po drodze mi to :x

    OdpowiedzUsuń
  73. Sara Dunaj23/9/16

    Dawno nie byłam... :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  74. Uwielbiam Warszawę, szczególnie starówke która ma niesamowity klimat :)
    Ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  75. La Veine24/9/16

    Amazing pictures!
    xx
    LA VEINE

    OdpowiedzUsuń
  76. Fajne zdjęcia, musiało być super ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Bella Pummarola26/9/16

    These pictures are beautiful and I love your all black look!

    Bella Pummarola

    OdpowiedzUsuń
  78. Yudemere26/9/16

    Cudowne zdjęcia! Warszawa jest piękna :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  79. Piękne zdjęcia :) Z chęcią wybrałabym się tam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  80. chouette blanche27/9/16

    Stolica na Twoich zdjęciach wygląda wspaniale! :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Andreea Birsan27/9/16

    Such a beautiful city to visit! Loving the architecture. x

    Have a great week,
    Andreea
    http://couturezilla.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. PureMorning28/9/16

    Świetne zdjęcia. Chciałabym pojechać kiedyś do Warszawy trochę pozwiedzać.

    OdpowiedzUsuń
  83. Magda W28/9/16

    Świetne zdjęcia;D

    OdpowiedzUsuń
  84. Natalia Urbaś29/9/16

    Piękne zdjęcia :) Byłam ostatnio w te wakacje w Warszawie i mój chłopak oświadczył mi sie tam <3
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. clemeent30/9/16

    Ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  86. ViolaRoth14/10/16

    Kocham Warszawe <3
    Zapraszam na mojego bloga, fotografwykonal naprawde swietne zdjecia!

    violaroth.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Piękna Warszawa, super zdjęcia. Aż mi się zatęskniło za tym miastem...

    OdpowiedzUsuń
  88. Najciekawszy jest ten facet siedzący na niewidzialnym krześle :)

    OdpowiedzUsuń
  89. bardzo ładne zdjęcia ;) Przejdź się jeszcze kiedyś do ogrodów BUW (tylko nie pamiętam kiedy się zamykają, chyba nie są czynne cały rok) - tam zrobisz na pewno kilka fajnych ujęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  90. nigdy nie byłam we STOLYCY, ale w sumie nigdy mnie tam tak naprawdę nie ciągnęło. piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Alexandra K1/11/16

    Świetne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  92. Gabi Kwiatkowska1/11/16

    świetne zdjęcia <3 piękne miasto, jadę właśnie w niedzielę do Warszawy do przyjaciółki

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  93. brakuje mi tutaj łazienek! :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Klaudia Kubaczyńska3/11/16

    Uwielbiam Warszawkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Nigdy nie byłam w Wawie :D Boję się Wawki, tyle legend o niej krąży, że zawsze jakoś tak odkładam podróże do stolicy. Boję się, że mi walnie na łeb jak większości, która tam pojechała xD Ale ogólnie widzę, że jest super. No i te blond włosy <3 Można się zakochać

    OdpowiedzUsuń
  96. Jakich legend? :p

    OdpowiedzUsuń
  97. Mogłabys pomóc i tym razem i kliknąć w linki : rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/10/gamiss-czarne-kozaczki-i-bukiet-biaych.html ?

    OdpowiedzUsuń
  98. www.kwietniowaaa.blogspot.com21/5/17

    Warszawa jest fajna, ale mieszkając tutaj, można znaleźć sporo wad tego miasta;>

    OdpowiedzUsuń
  99. naczytane.blogspot.com21/5/17

    Ładna się wydaje ta Warszawa :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Laura Ostrowska25/5/17

    uwielbiam oglądać takie ujęcia ;) te nocne są piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  101. Zostaw mi kochana adres do swojego bloga albo dopisz do disqusa

    OdpowiedzUsuń
  102. Jak zwykle świetne zdjęcia :D Dawno na starówce nie byłam, ale może w wakacje w końcu uda się wyjechać na dłużej :D Nigdy nie byłam w środku Pałacu Kultury i Nauki, wypadałoby się w końcu wdrapać na górę, bo ta panorama wygląda ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń

Spam leci od razu do kosza