12 cze 2017

PROJEKTOGRAM - 7 POMYSŁÓW NA PREZENT




Jako że dzień ojca zbliża się wielkimi krokami, a ja uwielbiam drukować wspomnienia to na myśl przyszedł mi Projektogram. Zaprojektowałam poduszkę ze starych zdjęć, które umieściłam na bokach, a w środek wkleiłam teraźniejsze. Projekt wyglądał tak:




 Zdecydowanie jestem zadowolona z tego wyboru, bo każda poduszka szyta jest ręcznie z dbałością o szczegóły, a jej jakość jest świetna. Poszewkę można łatwo zdjąć i wyprać, co więcej sama poduszka posiada antyalergiczny wkład. A wyszło tak: 









To jeden z 7 pomysłów na prezent które oferuje projektogram. Sprawdźcie co jeszcze możecie zaprojektować: KLIK

90 komentarzy :

  1. Наталья Белогловская12/6/17

    It looks so beautiful!
    http://beyoutiful.com.ua/?p=3321

    OdpowiedzUsuń
  2. miłe utrwalenie chwil

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na prezent ;) I zapakowane w piękne pudełeczko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. poduszka genialna D chciałabym sama mieć taką <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na prezent! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. www.aga-ka.pl12/6/17

    pewnie tak zrobię! :)
    świetny pomysł, zawsze miła pamiątka :) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka poduszka z całą pewnością może okazać się jednym z lepszych prezentów. Uwielbiam takie proste rzeczy, ponieważ cieszą najbardziej. Być może sama skorzystam z tego pomysłu. :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Weronika

    96pln.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ale się ojciec ucieszy :) <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak myślę, tym bardziej że mieszka za granicą i nie ma nas na co dzień

    OdpowiedzUsuń
  10. Aleksis.Aliss12/6/17

    Super pomysł na prezent. Sama chciałabym dostać! :)

    "http://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Patrycja Gryszko12/6/17

    Taka poduszka to rewelacja <3
    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/moj-sposob-na-kabaretki.html

    OdpowiedzUsuń
  12. This would make a lovely present. Gemma x
    www.jacquardflower.uk

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały pomysł. Muszę go wykorzystać przy którejś okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ViolaRoth12/6/17

    Super pomysl z ta poduszka, na pewno skorzystam! <3

    violaroth.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten rodzaj prezentu jest na prawdę świetny :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. lukaszmakeup.pl13/6/17

    Ja się skuszę na taką poduszkę jak będę zmieniać mieszkanie :)
    lukaszmakeup

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem taki prezent jest świetny, ja w poduszkę jeszcze nie inwestowałam, ale przygotowałam kubek "magiczny" ze zdjęciami :D Tata był zadowolony, bo często pije herbatę i stał się on jego ulubionym :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ciemoszewska,blogspot,com13/6/17

    poduszka jest prześwietna. chciałabym taką ze zdjęciami z moim kotem : DDD

    http://ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. This is a really lovely idea! :) xx

    www.nevenakrstic.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  20. Olimpia Sybidło14/6/17

    Ale cudowne zdjęcia wybrałaś! Na pewno spodoba mu się taki prezent :)
    Najlepsze są prezenty, w których jest cząstka Nas.

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Haha, no to zamawiaj :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Też mam taki kubek, super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  23. Ooo! Świetny pomysł.
    Taka podusia ze zdjęciami na pewno sprawi dużo radości obdarowanemu.
    Pozdrawiam i życzę udanego, dłuższego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna poducha - można spać z najlepszymi wspomnieniami :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Idealne pomysły na prezent ! Na pewno przy najbliższej okazji skorzystam :)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  26. Simply cutest
    http://sepatuholig.blogspot.com
    ig @grace_njio

    OdpowiedzUsuń
  27. Joanna W.16/6/17

    Świetny pomysł na prezent! Bardzo lubię robić takie spersonalizowane podarunki, zawsze cieszą bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. moda - eny16/6/17

    Pomysł świetny i oryginalny. Będę musiała go zastosować na najbliższe urodziny przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. genialna ta podusza, fajny prezent bardzo pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta poduszka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny pomysł na prezent ;) żałuję, że wcześniej nie widziałam tej strony ;) sprawiłabym mojemu tacie taką poduchę.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeszcze by się wyrobili z drukiem, chyba że już masz prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam nadzieje, wzajemnie

    OdpowiedzUsuń
  34. Julia Shkvo17/6/17

    Great post and photos really liked ❤️
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  35. genialna poduszka <3


    Pozdrawiam,
    ANRU

    OdpowiedzUsuń
  36. Taki pomysł na prezent jest świetny :) Mój tata byłby z takiego prezentu zadowolony :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. www.kwietniowaaa.blogspot.com19/6/17

    Jaki piękny prezent, taki od serca! Aż szkoda by się było położyć na tej poduszce, żeby z upływem czasu jej nie zniszczyć;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Dostałam kiedyś podobną poduszkę, to swietna pamiątka i na pewno przypadnie tacie do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  39. So amazing idea!

    fantastic pics!

    http://www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  40. Poduszka ze zdjęciami to nie moja bajka, ale spersonalizowany kubek z wielką przyjemnością bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawy pomysł na prezent i bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Rina Doria22/6/17

    What a perfect present!

    xoxo
    Rina Samantha
    http://www.andshedressed.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Beautiful post, kisses!!

    www.alasdeangel.net

    OdpowiedzUsuń
  44. La Veine24/6/17

    What a lovely gift!

    LA VEINE

    OdpowiedzUsuń
  45. Joanna Wickowska25/6/17

    Ogólnie uważam taki prezent za świetny, mój kuzyn ma właśnie taką poduszkę i bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  46. Nigdy nie spotkałam się z takim pomysłem na prezent! Jestem pod wrażeniem! Twój tato na pewno się ucieszył :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny pomysł na prezent :) Bardzo ładnie komponuje się w Twoim wnętrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  48. wow! wyszło genialnie! Pomyślę o czymś takim na dzień matki dla mojej mamy w przyszłym roku :)
    Szkoda, że nie mam takich fajnych relacji z ojcem... ale to zupełnie inna i długa historia :(

    OdpowiedzUsuń
  49. Travelling Milady29/6/17

    Zauroczyło mnie to co w środku jak i na zewnątrz, ale ja mam hopla na punkcie takich opakowań. Wspomnienia, które przytulasz kiedy śpisz. Przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  50. Z pewnością tata był zadowolony z takiego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Super poducha, takie prezenty zawsze są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ciekawy pomysł na prezent :)
    Sama z chęcią bym taką poduszkę przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Muszę coś takiego zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  54. pomysł świetny! u nas w tym roku był kubek ze zdjęciem :) uwielbiam takie pamiątkowe drobiazgi.

    OdpowiedzUsuń
  55. O wow, jakie to jest świetne! Chyba jestem mocno zacofana, bo nawet nie wiedziałam, że można takie cuda wyprodukować *.* Ostatnio podarowałam siostrze album ze zdjęciami, ponieważ uważam, że zdjęcia to najlepsza pamiątka, ponadczasowy prezent, a teraz wiem, ze mogę pójść o krok dalej i podarować bliskim takie cudo! Dzięki za inspirację ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Natalia Urbaś9/7/17

    Świetny pomysł na prezent :) Mój tata pewnie by sie ucieszył z takiego upominku :D
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetna poduszka ze zdjęciami:) Takiej jeszcze nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  58. wow! such a lovely pillow ;) great idea!

    The White Ocean

    OdpowiedzUsuń

Spam leci od razu do kosza