15 lip 2017

Fotoksiążka od Saal Digital



Co można pochwalić w Saal Digital? Zdecydowanie szybkość realizacji zamówienia, kontakt z klientem i jakość. Szczególnie podoba mi się idealne odwzorowanie kolorów i płaskie łączenie stron, bez zagięcia na środku. Jest to zdecydowanie zaleta, ponieważ w albumie można umieścić panoramiczne zdjęcia lub po prostu wrzucić ich więcej. Tworzenie projektu w aplikacji zaproponowanej przez Saal Digital jest łatwe i intuicyjne. Trudno doszukać się jakichkolwiek wad. Ja zdecydowanie polecam! :)









PS Wyjechałam, komentarze zaakceptuje później <3

5 komentarzy :

  1. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie myśle nad czymś takim z podróży i chyba wiem, gdzie będę takie cudo tworzyć :) przepiękne zdjęcia wychodzą i całość jest dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ViolaRoth27/7/17

    Fotoksiazka to pamiatka na cale zycie <3

    Zapraszam na mojego bloga, fotograf wykonal naprawde
    swietne zdjecia!



    violaroth.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Really lovely photos :) xx

    www.nevenakrstic.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Marzy mi się taka książka, tylko jeszcze nie mam pomysłu jakie zdjęcia miałabym tam umieścić :)

    OdpowiedzUsuń

Spam leci od razu do kosza